اهدای 78 دستگاه کپسول اکسیژن به بیمارستان‌های خراسان جنوبی

1399/12/17 اسفند

78 دستگاه کپسول اکسیژن برای استفاده بیماران مبتلا به کرونای بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی، به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحویل داده شد. مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی  با اعلام جزئیات این طرح حمایتی اظهار کرد: در راستای طرح‌های حمایتی بنیاد کرامت رضوی از بیمارستان‌ها و کادر درمانی در طول دوران شیوع کرونا، این بنیاد در طرح […]

78 دستگاه کپسول اکسیژن برای استفاده بیماران مبتلا به کرونای بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی، به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحویل داده شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی  با اعلام جزئیات این طرح حمایتی اظهار کرد: در راستای طرح‌های حمایتی بنیاد کرامت رضوی از بیمارستان‌ها و کادر درمانی در طول دوران شیوع کرونا، این بنیاد در طرح دیگری اقدام به تهیه و توزیع کپسول‌های اکسیژن جهت رفع نیاز بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی کرد.
برای اولین بار، 78 کپسول 40 لیتری اکسیژن به ارزش حدود 3 میلیارد ریال برای بیمارستان‌های شهرهای فردوس، بشرویه، سرایان، سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه استان خراسان جنوبی تهیه شد.
این محموله تجهیزات درمانی، امروز، هفدهم اسفندماه طی مراسمی با حضور خادمیاران رضوی و مسئولان استانی در جوار مزار شهدای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، تحویل متولیان این دانشگاه شد.
با توجه به کمبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‎های خراسان جنوبی و محرومیت این استان در زمینه برخورداری از تجهیزات پزشکی و درمانی، این طرح با هدف حمایت از مدافعان سلامت و تجهیز مراکز درمانی انجام شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: