اجرای عملیات بازسازی منازل مسکونی نیازمندان در حاشیه شهر مشهد

1399/10/16 دی

  به همت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، عملیات بازسازی و به‌سازی 40 باب منزل مسکونی متعلق به محرومان حاشیه شهر مشهد در قالب طرح «معین الضعفا» و با کمک نیروهای خادمیاری رضوی و گروه‌های جهادی از امروز آغاز شد. هادی غلامی در گفت‌وگو با آستان نیوز به تشریح جزئیات اجرای طرح «معین الضعفا» […]

 

به همت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، عملیات بازسازی و به‌سازی 40 باب منزل مسکونی متعلق به محرومان حاشیه شهر مشهد در قالب طرح «معین الضعفا» و با کمک نیروهای خادمیاری رضوی و گروه‌های جهادی از امروز آغاز شد.


هادی غلامی در گفت‌وگو با آستان نیوز به تشریح جزئیات اجرای طرح «معین الضعفا» پرداخت و گفت: پیرو سیره اهل بیت(ع) و دستور و تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر حمایت از اقشار بی‌بضاعت حاشیه شهر مشهد، این طرح در آغاز فصل سرد با هدف بازسازی و به‌سازی منازل مسکونی محرومان در حاشیه‌ شهر آغاز شده است.
آن گونه که این مقام مسئول گفته: عملیات فاز نخست طرح «معین الضعفا» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای 40 واحد منزل فرسوده در نظر گرفته شده است.
وی اضافه می‌کند: منازل تحت پوشش طرح توسط کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای شناسایی شده و عملیات بازسازی و به‌سازی با کمک خادمیاران و گروه‌های جهادی هر منطقه انجام خواهد شد. در این بین، چند باب منزل به صورت کامل در دست ساخت قرار دارد.
او با اشاره به افتتاح نخستین واحد بیان می‎کند: یک باب منزل مسکونی متعلق به خانواده‎ای کم‎بضاعت ساکن منطقه شهید آوینی در مدت قریب به 3 ماه از آغاز عملیات ساختمانی به صورت کامل ساخته و امروز تحویل صاحبخانه داده شد.
غلامی، عملیات ساختمانی صورت گرفته در 40 باب منزل احصاء شده را شامل تعمیرات، گچ‌کاری، سیمان‌کاری، کاشی‌کاری، نصب ایزوگام عنوان کرد و افزود: منازل در 10 منطقه مشهد و حومه مشمول این طرح عمرانی هستند. در برخی از مناطق، گاهاً چند واحد مسکونی نیاز به تعمیر و بازسازی داشته که در جریان شناسایی محلی، به مشمولان طرح افزوده شده‌اند.
به گفته وی، مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این طرح مانند دیگر طرح‎های حمایتی خود با برداشتن گام نخست و جریان‌سازی، در پی مشارکت خیرین و آحاد مردم در حل مشکلات و اقشار نیازمند شهر مشهد است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: