میزبانی از 100 هزار عزادار حسینی در مجموعه‌های بنیاد کرامت رضوی

1399/06/15 شهریور

در دهه اول ماه محرم، بیش از 100 هزار عزادار حسینی از ویژه برنامه‌های سوگواری مجموعه‌های بنیاد کرامت رضوی استفاده کردند. محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه اول ماه محرم بیان کرد: با توجه به اینکه امسال برنامه‌های مختلف اردویی و ورزشی […]

در دهه اول ماه محرم، بیش از 100 هزار عزادار حسینی از ویژه برنامه‌های سوگواری مجموعه‌های بنیاد کرامت رضوی استفاده کردند.

محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در دهه اول ماه محرم بیان کرد: با توجه به اینکه امسال برنامه‌های مختلف اردویی و ورزشی به خاطر شیوع بیماری تعطیل‌شده‌اند، با همکاری دو هیئت شهر مشهد و با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی، 10 شب برنامه عزاداری در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.
وی اضافه کرد: در هیئت جوانان مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) 10 شب و در مجتمع کوهسنگی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی هم یک دهه مراسم سوگواری امام حسین(ع) با حضور پرشور هیئات و جوانان مشهدی برگزار شد.
این مقام مسئول ضمن اشاره به تأکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر پیگیری برای تقویت روضه‌های خانگی باوجود بیماری کرونا، اظهار کرد: به همت آستان قدس رضوی و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان و شهرداری مشهد، 8 هزار پرچم عزا تهیه‌شده که تا پایان ماه محرم به‌صورت رایگان بین برگزارکنندگان روضه‌های خانگی توزیع می‌شود تا بر قوت برپایی این آیین‌های مذهبی افزوده شود.
وی به‌ویژه برنامه‌های محرمی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی هم اشاره‌ای کرد و گفت: برگزاری 5 شب برنامه مذهبی ویژه بانوان در مجموعه باغ خاتون در شمار ویژه‌برنامه‌های اجراشده در ایام عزای سیدالشهدا(ع) توسط مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس قرار دارد.
به گفته استادآقا ، علاوه بر مراسم ویژه در مجموعه باغ خاتون ، با هماهنگی مدیریت عالی حرم مطهر رضوی روضه‌های خانگی در قالب مجالس عزاداری به مدت 10 روز در مدرسه خیرات خان در بارگاه منور حضرت رضا(ع) برگزار شد.  
وی همچنین اعلام کرد: بیش از 100 هزار عزادار حسینی با حضور در مراسم سوگواری تدارک دیده‌شده توسط مجموعه‌های بنیاد کرامت رضوی در دهه اول ماه محرم از این ویژه‌برنامه‌ها بهره‌مند شدند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: