با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی، ۳۴ واحد مسکونی به سیل زدگان روستای چم مهر پلدختر واگذار شد

1399/05/30 مرداد

با مشارکت آستان قدس رضوی ۳۴ واحد مسکونی در روستای چم مهر شهرستان پلدختر با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی به سیل زدگان این منطقه واگذار شد. مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در آیین افتتاحیه این مراسم که عصر امروز با حضور مسئولان شهرستان پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: با موافقت و حمایت های تولیت […]

با مشارکت آستان قدس رضوی ۳۴ واحد مسکونی در روستای چم مهر شهرستان پلدختر با حضور مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی به سیل زدگان این منطقه واگذار شد.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در آیین افتتاحیه این مراسم که عصر امروز با حضور مسئولان شهرستان پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: با موافقت و حمایت های تولیت آستان قدس رضوی ضمن بازدید از مناطق سیل زده شهرستان های پلدختر و معمولان، 350‌ میلیارد ريال برای اشتغالزایی، 15 میلیارد و 55۰ میلیون ريال کمک بلاعوض برای احداث ۳۴ واحد مسکونی، 10 میلیارد ريال برای لایروبی انجیرستان های منطقه و 20 میلیارد ريال اقلام ضروری زندگی ساکنان این منطقه در نظر گرفته شد.

محمدحسین استاد آقا گفت: همچنین با گذشت یک سال و ۵ ماه از جاری شدن سیل در شهرستان پلدختر، در این مدت آستان قدس رضوی با مشارکت خیرین ۳ مدرسه در این روستا بازسازی کردند.

وی خاطر نشان کرد: با دعوت تولیت آستان قدس رضوی اهالی این روستا به زیارت حرم نورانی حضرت رضا(ع) مشرف خواهند شد و 3 روز میهمان آستان قدس رضوی خواهند بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسوی، امام‌ جمعه پلدختر ضمن تقدیر از تلاش های آستان قدس رضوی برای ساخت سرپناهی امن و مطمئن برای مردم شریف روستای چم مهر گفت: پس از جاری شدن سیل سال ۹۸ شاهد اتفاقات مبارکی در این منطقه بودیم و به لطف امام رضا(ع) و در مدتی کوتاهی مردم این روستا صاحب خانه و کاشانه شدند.

وی افزود: مجموعه بنیاد کرامت امام رضا(ع) و خادمیاران رضوی از روزهای نخست وقوع سیل دلسوزانه در کنار مردم ایستادند و امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش ها و همت مجاهدانه آنان هستیم.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: