سفره مهربانی در استان خراسان جنوبی

1399/02/27 اردیبهشت

غاز توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان‌غربی به گزارش خبرنگار آستان نیوز از استان آذربایجان غربی، رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه به همت بنیاد کرامت و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی آغاز شد. این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، مسئول […]

غاز توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از استان آذربایجان غربی، رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه به همت بنیاد کرامت و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی آغاز شد.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، مسئولان شهری و استانی و همچنین با حضور تعدادی از خادمیاران رضوی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.

بسته‌های تهیه شده شامل: گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، برنج، تن ماهی، ماکارونی، سویا، نخود، خرما و دستمال کاغذی است که هر بسته به ارزش ۲ میلیون ریال می‌باشد.

بسته‌های معیشتی با همکاری خادمیاران رضوی در بین

رزمایش بزرگ #خدمت_مومنانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با آماده سازی بیش از 1800 بسته معیشتی در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور امام جمعه محترم طبس، فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی، مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مدیرعامل موسسه بقاع متبرکه و اماکن مذهبی آستان قدس رضوی برگزار شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: