سفره مهربانی در استان اصفهان

1399/02/27 اردیبهشت

توزیع پنج هزار بسته حمایتی برای نیازمندان اصفهانی خادمیاران رضوی با اجرای این طرح، سفره مهربانی را بین پنج هزار خانواده نیازمند اصفهانی پهن کردند. این بسته های حمایتی همزمان با آغاز شب های قدر و به منظور حمایت از اقشار کم‌ بضاعت و آسیب‌دیده استان، در مصلای بزرگ اصفهان آماده توزیع می شود.در این […]

توزیع پنج هزار بسته حمایتی برای نیازمندان اصفهانی خادمیاران رضوی با اجرای این طرح، سفره مهربانی را بین پنج هزار خانواده نیازمند اصفهانی پهن کردند.

این بسته های حمایتی همزمان با آغاز شب های قدر و به منظور حمایت از اقشار کم‌ بضاعت و آسیب‌دیده استان، در مصلای بزرگ اصفهان آماده توزیع می شود.
در این مراسم که خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا و اجرای نقاره زنی حال و هوای معنوی را دو چندان کردند، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ضمن تجلیل از اقدامات خیرخواهانه خادمیاران رضوی در استان اصفهان گفت: این اقدام، گره گشایی از نیازهای فقراست و لطف و عنایت امام رضا علیه السلام در جای جای کشور نصیب مردم می شود.
آیت الله طباطبایی به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه پس از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا از مشکلات و سختی‌های زندگی نیازمندان واقعی به ویژه نزدیکان و همسایگان کاسته شود .

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: