توزیع بیش از 175 هزار بسته غذایی ویژه ماه مبارک رمضان در مشهد و سه استان کشور توسط آستان قدس رضوی

1399/01/24 فروردین

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: در راستای دستور تولیت آستان قدس رضوی برای جهش در خدمت رسانی به نیازمندان در راستای لبیک به فرمان رزمایش «خدمت مؤمنانه» رهبری معظم انقلاب، بیش از 175 هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه شهر مشهد و 3 استان سیل‌زده کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان ویژه ماه مبارک رمضان […]

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: در راستای دستور تولیت آستان قدس رضوی برای جهش در خدمت رسانی به نیازمندان در راستای لبیک به فرمان رزمایش «خدمت مؤمنانه» رهبری معظم انقلاب، بیش از 175 هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه شهر مشهد و 3 استان سیل‌زده کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع خواهد شد.

محمد حسین استادآقا در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به اینکه بنیاد کرامت رضوی طرح «سفره مهربانی» را ویژه اطعام محرومان و مستضعفان راه‌اندازی کرده است، اظهار کرد: تا کنون در قالب این طرح بیش از 20 هزار بسته غذایی در حاشیه شهر مشهد درب خانه مستضعفان، افراد کم بضاعت و بی‌بضاعت توزیع شده و در ادامه همین طرح در ایام ماه مبارک رمضان بیش از 80 هزار بسته غذایی دیگر تهیه و در مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین بیش از 75 هزار بسته غذایی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان‌های کرمان، خوزستان و سیستان و بلوچستان که در سال گذشته درگیر سیل بوده‌اند، به همت آستان قدس رضوی توزیع خواهد شد.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: توزیع بسته‌های افطاری ساده را در ماه مبارک رمضان در مشهد و استان‌های دیگر در دستور کار خواهیم داشت.
استادآقا گفت: همچنین با حمایت‌های مردمی و خیرین، خدام حضرت رضا(ع) در استان‌های مختلف بسته‌‌های معیشتی مختلفی تهیه خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه سال 98 در ایران و تلاش کادر پزشکی بیمارستان‌های کشور برای درمان مبتلایان به این ویروس، گفت: با هدف ایجاد فضای معنوی و مملو از توسل به حضرت رضا(ع) و توکل به خداوند تبارک و تعالی در بیمارستان‌‌های 31 استان کشور بیش از 150 هزار پرس غذای متبرک با حضور خدام حضرت رضا(ع) میان کادر درمانی، پزشکی و بیماران توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب پروژه قرارگاه مدافعان افتخاری سلامت بیش از 10 هزار نفر از خادمیاران رضوی در راستای ارائه خدمات درمانی به مردم و کادر درمانی کمک کردند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: