آغاز فعالیت قرارگاه “کرامت رضوی”

1398/12/29 اسفند

محمد حسین استادآقا از آغاز اجرای طرح “نسیم مهر رضوی” در تجلیل از تلاش های ایثارگران مدافعان عرصه سلامت و همچنین طرح “مدافعین افتخاری سلامت”  که در حمایت و ساماندهی نیروهای مردمی داوطلب در امر خدمت رسانی به جامعه در ریشه کن کردن بیماری شایع کرونا کشور خبر داد.   مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی به […]

محمد حسین استادآقا از آغاز اجرای طرح “نسیم مهر رضوی” در تجلیل از تلاش های ایثارگران مدافعان عرصه سلامت و همچنین طرح “مدافعین افتخاری سلامت”  که در حمایت و ساماندهی نیروهای مردمی داوطلب در امر خدمت رسانی به جامعه در ریشه کن کردن بیماری شایع کرونا کشور خبر داد.

 

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی به راه‌اندازی قرارگاه‌های مدافعین افتخاری سلامت در چهار استان تهران، گیلان، قم و اصفهان اشاره کرد و گفت: این قرارگاه به تدریج در استان‌هایی که شدت درگیری آنان با بیماری بالاست و آمار بیمار بیشتری دارند نیز راه اندازی می‌شود.

وی با بیان این که مدیریت و هدایت این طرح‌ها در بنیاد کرامت رضوی انجام می‌گیرد، ادامه داد: طرح مدافعین افتخاری سلامت شامل «همیار سلامت» برای خدمت به بیماران، «همیار دوزندگی» برای تولید البسه بیمارستانی، «صدای سلامت» برای پاسخگویی تخصصی، «خادم مدافعان سلامت» برای خدمت به کادر درمانی، «خادم سلامت محله» برای پاک‌سازی سطوح شهر، «حسینیه سلامت» برای راه‌اندازی نقاهتگاه موقت و «همیار مالی» به منظور کمک‌های نقدی به افراد نیازمند تعریف شده است.

 

وی افزود: با دستور تولیت آستان قدس رضوی در روزهای آینده در کلیه بیمارستان‌های سراسر کشور، با حضور خدام حرم امام رضا علیه السلام برنامه‌های معنوی و زیارت مجازی اجرا خواهد شد و کلیه بیماران و کادر پزشکی این مراکز، یک وعده مهمان سفره رضوی خواهند بود.

 

استادآقا در خصوص اقدامات این بنیاد در شهر مشهد، بیان کرد: فعالیت این قرارگاه در شهر مشهد توسط دفتر نمایندگی بنیاد کرامت رضوی مشهد آغاز شده که بسته‌بندی و توزیع ۵۰ هزار بسته غذایی و بهداشتی در حاشیه شهر مشهد در حال انجام است، همچنین در بیمارستان‌های مشهد، اطعام رضوی ذیل طرح “نسیم مهر رضوی” آغاز شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: