عروسی خوبان

1398/03/12 خرداد

در این روزهایی که شروع زندگی مشترک از قبل هم سخت‌تر شده، ما در بنیاد کرامت امام رضا علیه‌السلام به فکر راه‌اندازی یک پویش افتادیم. اسم پویش را گذاشتیم عروسی خوبان. در پویش عروسی خوبان می‌خواهیم بخشی از مشکلات ازدواج جوان‌ها را کم کنیم و تمرکزمان را هم روی مناطق سیل‌زده و محروم گذاشتیم. هدف […]

در این روزهایی که شروع زندگی مشترک از قبل هم سخت‌تر شده، ما در بنیاد کرامت امام رضا علیه‌السلام به فکر راه‌اندازی یک پویش افتادیم. اسم پویش را گذاشتیم عروسی خوبان. در پویش عروسی خوبان می‌خواهیم بخشی از مشکلات ازدواج جوان‌ها را کم کنیم و تمرکزمان را هم روی مناطق سیل‌زده و محروم گذاشتیم. هدف اولیه‌مان این است که با کمک شما ۸۸۸ تا ازدواج را تسهیل کنیم و دست جوان‌هایی که در ازدواج‌شان گره افتاده بگیریم. اگر کمک شما بیش از این‌ها بود، به تعداد عروسی خوبان هم اضافه خواهد شد.

می‌خواهیم به آن‌هایی که به خاطر سیل جهیزیه‌شان را از دست دادند، آن‌هایی که توانایی اجاره‌ی خانه ندارند و آن‌هایی که پول مراسم عروسی‌شان جور نمی‌شود و دل‌نگران‌اند، بگوییم که تنها نیستند و یک دل به بزرگی ایران برای آن‌ها می‌تپد. می‌خواهیم بهشان نشان بدهیم که هوای‌شان را داریم و پشت‌شان هستیم.

اگر شما هم برای کمک رسانه‌ای، ترویجی و یا نقدی و یا اجرایی حاضرید، بسم‌الله.
http://fa.bkr.ir/cooperate.php

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: