پژواک اربعین حسینی در رسانه‌‎های مکتوب و مجازی

1397/10/11 دی

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در راستای سیاست‌ها و وظایف خود در ایام اربعین حسینی امسال اقدام به انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی کرد.

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در راستای سیاست‌ها و وظایف خود در ایام اربعین حسینی امسال اقدام به انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی کرد. از آن‌جایی که فعالیت‌های رسانه‌ای در دنیای امروز یکی از مهم‌ترین اقدامات برای انجام هر فعالیتی است، انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی اقدامی پراهمیت محسوب می‌شد.

این بنیاد برای انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی با سازماندهی ۷ گروه به استعداد ۵۰ نفر برای رسانه‌های تصویری و سازماندهی ۴ گروه به استعداد ۱۲ نفر برای رسانه‌های مکتوب فعالیت گسترده‌ای را در این زمینه انجام داد.

همچنین ایجاد سامانه هماهنگی با خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی از دیگر فعالیت‌هایی بود که بنیاد کرامت امام رضا(ع) در ایام اربعین حسینی امسال برای انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی انجام داد.

راه‌اندازی ایستگاه استودیو رادیو اربعین در مرز مهران، تولید روزانه ۲۰ کلیپ و فتوکلیپ از فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی و ساخت و پخش مستند گزارشی فعالیت‌های ستاد اربعین آستان قدس رضوی از دیگر فعالیت‌هایی بود که توانست به بهترین شکل ممکن فعالیت‌های این ستاد را پوشش رسانه‌ای دهد.

 

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: