همه با هم بانی زیارت اربعین محرومین باشیم

1397/07/24 مهر

مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) از اجرای طرح همه با هم بانی زیارت اربعین محرومین باشیم برای نخستین بار توسط آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد کرامت امام رضا(ع)، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا(ع) در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این خبر گفت: در قالب این طرح عموم افراد می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #8888*780* بانی زیارت اربعین محرومین شوند.

وی با اشاره به شرایط نامساعد اقتصادی و ارز در حال حاضر گفت: متأسفانه با وجود شرایط ارز و اقتصادی افرادی که از چند ماه پیش قصد حضور در اجتماع میلیونی اربعین و زیارت عتبات عالیات عراق را داشتند نمی‌توانند به زیارت مشرف شوند ولی با مشارکت مردم و آستان قدس رضوی بخشی از هزینه‌های اعزام آن‌ها تأمین می‌شود.

منصوری با اشاره به اینکه آستان قدس رضوی معادل کمک‌های مردم در طرح بانی زیارت اربعین سهیم خواهد شد، توضیح داد: زیارت امام حسین(ع) در هر زمانی مستحب است و ثواب دارد. اما ثواب زیارت اربعین امام حسین(ع) از امتیاز و فضیلت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به طرح مهر درخشان و اعزام زائران زیارت اولی به مشهد مقدس گفت: آستان قدس رضوی در دوره مدیرت جدید خود در قالب طرح مطهر درخشان زمینه زیارت زائرانی که بخاطر فقر مالی به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف نشده بودند را فراهم کرد و در سال گذشته بیش از 770 هزار نفر برای زیارت به مشهد مقدس مشرف شدند و این برای نخستین بار است که این آستان مقدس در طرح اعزام زائران در اربعین حسینی مشارکت دارد.

یادآور می‌شود؛ آستان قدس رضوی با همکاری بنیاد کرامت امام رضا(ع) امسال علاوه بر مشارکت در اعزام زائران اربعین در قبل از مرز مهران هم به زائران حسینی همچون سال‌های گذشته خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: